Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Yritysasiakkaat voivat lisäksi pyytää laskutusoikeutta.

Maksukaistan kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Maksukaistan yhteystiedot

Maksukaista, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: asiakaspalvelu@maksukaista.fi

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään valitaan kassalla ja lisätään tilauksen loppusummaan. Toimitusmaksut löydät etusivun alareunasta.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet sovittuna päivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Kuljetusaikamme ovat sovittavissa, mutta pääosin arkisin kello 8.00-20.00. Lauantaisin 8.00-19.00. Saman päivän toimitukset tulee olla tilattuna kello 15,00 mennessä tai sitten varmistaa soittamalla kuljetus. Huomaathan, että toimituksen tulee olla maksettu ennen lähetystä.

Tuotteen peruutus

Tuotteen voi peruuttaa mikäli tuotetta ei ole vielä tehty. Mikäli tuote on jo sidottu ei tuotteella ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta, koska tuotteet tehdään yksilöllisesti asiakaskohtaisesti.   Reklamaatio Kukille annetaan tuoreustakuu, huomioithan, että tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Mikäli kukkien laatu ei vastaa odotuksianne on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida.  Lähtökohtana on, että reklamaatio pitää tehdä 24 h kuluessa kukkien toimituksesta ja toimittaneella kukkakaupalla on mahdollisuus nähdä reklamoitava tuote, tuotetta ei siis saa heittää roskiin. Jos tuotetta ei ole nähtävillä, tuotteelle ei voida antaa minkään laista hyvitystä! Jos toimitus osuu viikonloppuun, tulee reklamaatio olla tehty sähköpostitse.